2016年9月5日月曜日

Camosun College Canada Sep 4, 2016

Hello my name is Sean. I arrived in Victoria B.C.  in a sunny day last weekend ! But I was surprised of the weather here, because its very cool (12℃) in the morning and in the evening. 
沖縄出身の僕にとってはCoolというよりColdです!

Last week I only had orientations in school. I liked the session  West Coast Dress Code which told us about what we should wear in each season in Canada. I had a great time because there was a funny man who acted just like Mr. bean.
goldstream trestle
次の火曜日から学校が始まります。僕はビジネスコースをとっていて、先週のオリエンテーションで様々な国の人がクラスにいることが分かったので、その中で自分磨きができるように自信をもって頑張ります!

Yesterday I went hiking to the Goldstream Prov. Park with my host family. But!! the trestle really freaked me out.
高いところが大の苦手の僕にとっては、 下が見える隙間がある橋を歩くのはなかなかチャレンジングでした。終始足が震えてましたが、橋の途中まで行けたのは、僕にとって大きな一歩になりました。




Also  I was in the running club in Japan so I decided to run around Victoria. 
*map of Victoria 
そんなとき、ふと思いついたのが、ビクトリアを走破しよう!
というアイデアでした。
The red lines on the map is where I already ran last week!
And guess what......
I'm going to run the Victoria Marathon next month! I'm very thankful that I could run my first marathon in Canada!
乞うご期待!!




*http://www.victoriabcbritishcolumbia.com/victoria-british-columbia.ihtml



1 件のコメント:

  1. Seanさん
    Seanさんのやる気が伝わってきました!
    8か月頑張りましょう!
    Mori

    返信削除